lørdag den 25. oktober 2014

Så blev super Elna 5 år

Alletiders super Elna blev 5 år i torsdags.
Jeg kan slet ikke forstå at tiden går så hurtigt og gang på gang forbløffes jeg når mine børn bliver ældre, for det gør jeg jo ikke…

Men i anledningen af hendes 5 års dag skulle der jo en kage til.

Hun havde temafødselsdag for en gruppe venner og veninder. Elna er bidt af en gal Doc McStuffins, så det skulle selvfølgelig være en sådanne kage jeg skulle lave.
Men da min mor blev 60år da Elna havde inviteret til fest måtte jeg springe over hvor jeg kunne og købe pynten i stedet for at lave den selv.


Inden i var der banankage med chokoladecreme og så er der 'lukket' med farvet smørcreme med glimmer…

Elna elskede den og ikke mindst at hun fik legetøjet, som en lille ekstra gave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar