fredag den 9. september 2016

Den fineste lille sømandstrøje

Den har jeg altså strikket - hvis jeg skal sige det selv.
Hyggemoster (en af de fineste titler jeg har) fik lov til at strikke denne skønhed til dejlige A

Den er strikket i lækkert blød babyalpaca fra Hjertegarn, efter opskrift fra Hønsestrik til folket, med et par småændringer...dem laver vi vel alle sammen lidt af.

Den vær noget nervepirrende at lave, da den skulle klippes op, i monteringen, hvilket er første gang jeg prøver, men det lykkedes, og jeg er faktisk ret så stolt over resultatet.



Farverne er valgt af barnets mor, og er bare super fine. Jeg glæder mig til at se den lille mand i denne fine trøje.
Så må vi jo bare se om jeg kan opfylde hans ønske om en girafhue med zebrastriber... <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar