onsdag den 12. august 2015

Status på projekter her hvor ferien snart er forbi.

Her er en liste over igangværende projekter:
- trøje til Atlas
- fødselsdagsgave til Elna
- baby cardigan
- fugl
- trøje til mig
- pulsvarmere til mig
- vest til mig
- babyvest til fasters lille Liv
-babyvest


Her er en liste over projekter jeg skal have startet:
- kjole til Alma
- kjole til Elna
- jakke til Liv
- cardigan til Liv
- tunika til Liv


Færdige projekter
- kjole til Carla
- trøje til mig
- halsrør til Alma - det blev dog til en nederdel, for det ville pigen have.
- firkant til babytæppe
- et stk ønskestrik
- babyvest til Arnbjørn
- babyvest til Lindas baby
- vest til Ena 
- fødselsdagsgave til Carla fra Elna

Og så lidt billeder af nogle af de færdige ting, det er ikke det hele jeg har fået taget billeder af

Almas nederdel, strikket i strømpegarnsrester, med magiske nøgler.

Lille viskestykke og små grydelapper til legekøkkenet, Elna ønskede at give Carla et sådan sæt i fødselsdagsgave.

Kjole til Carla, strikket efter opskrift i bogen Strik til banditter

Og så de to små drengeveste, en til Arnbjørn (den store) og en til babyen i Lindas mave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar