tirsdag den 16. februar 2016

At være livsnyder

I dag er der forår i luften, solskin og vindstille ved min lille bænk og der var latte i glasset.
Det blev nydt i fulde drag, imens jeg tog mentale noter til den første lille opskrift der kommer senere på ugen til jer.

Når jeg slår op på strømpepinde har jeg altid lidt krise over hvad jeg gør med de resterende pinde jeg ikke bruger, for de triller jo rundt og er i fare for at blive væk, sådan har jeg det i hvert fald. Men i dag fandt jeg den fabelagtig løsning...
 Og så vil jeg også gerne vise jer denne lille pige, der kom af pindene i går.
Hun er stikket efter Arne og Carlos vejledning i deres bog om dukker, som i øvrigt er så fin og sød. Den får en skøn anbefaling herfra og jeg glæder mig til at strikke tøj til hende.

Hun er en til fasterpigen, så derfor måtte hun jo blive rødhåret, da faster jo også er det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar