søndag den 3. april 2016

For lidt tid på bloggen

Ja, jeg har for lidt tid til bloggen i øjeblikket. Til dels fordi vi blogger på studiet lige i øjeblikket. Så overskud til denne blog er der bare ikke helt efter en lang skoledag med blog. Men jeg får jo stadig lavet noge krea. Jeg har fået strikket Carlas cardigan, der skulle være sådan en forår og sommer ting, den er strikket i tynd uld, men den er vist mere sådan en efterårs ting, så håber vi bare at hun når at vokse i den, for den er rigeligt stor til den lille fis.

Og så har jeg ryddet op i fryseren, så der er lavet blåbærsyltetøj, jordbærsyltetøj, brombærsyltetøj og jordbær/rabarbersyltetøj i rå mængder. 4 kg bær er fryseren blevet lettere. I den kommende uge har jeg planer om noget med noget saftevand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar