søndag den 2. november 2014

Magiske nøgler.

Jeg har forelsket mig lidt i den teknik der heder magiske nøgler.
Den blev introduceret til mig af Carlotte Kaae, som jeg var så heldig at komme på kursus hos til Fanø strikkefestival i september. Desværre var jeg ikke på det kursus, hvor hun decideret underviste i det, men hun snakkede fort om det på vores kursus også. Siden da har jeg gået og grublet lidt over hvad jeg skulle strikke hvor teknikken skulle bruges.

I går lavede jeg så mine nøgler, de ser sådan her ud.

 

Det ene er i blå og grønne toner, det andet i pink og lilla toner.

Fra Charlotte Kaae's bog Krydret Strik har jeg fundet en del af et mønster der er super fint og simpelt, det er omtransmogriffet, så det passer lidt bedre til det projet jeg har i tankerne, så håber jeg bare det vil lykkes.

Men ind til videre ser det nu meget fint ud synes jeg.

I øvrigt kan jeg jo så lige smide en anbefaling til bloggen Knitting By Kaae som jeg fast følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar