mandag den 29. februar 2016

Noget om kage

For jeg elsker jo også at lave kage!
Faktisk synes jeg det er sjovere at udtænke og lave kagerne end at spise dem, det kan man bare ikke helt se på mig.

Men den sidste jeg lavede var en 'TAK-fordi-I-er-så-skønne-og-har-kunnet-overleve-at-have-mig-i-praktik-i-10-uger-kage'
Den så sådan her ud
Det er første gang jeg prøver det med at sætte fondant på pinde. Noge af dem er stive, andre bøgelige, så stjernerne vipper.
Den er lavet hurtigt, så den har ikke nået at stå og sætte sig, derfor er siderne ikke rene at se på.

Men det skulle jo testes, for i kommende weekend skal jeg være gudmor. Gudmor! Til fasterbarnet, hvilket er helt utrolig stort og fylder mit hjerte med glæde. Jeg skal lave dåbskagen, hvilket også er ret stort at få lov til. Så jeg har købt nye sko, for det skal man have, øglerne har fået kjoler og sko, og ældste øglen har fået huller i ørerne i dag. Alt i alt bliver det helt utrolig stort og smukt.


Øglerne har lavet fine blomster, yngsten har tegnet på midter, mellemsten har klippet ud og ældsten har samlet dem alle. 

Men jeg skal jo lave kagen til på søndag, så i går blev der lavet pynt...


Det er ikke helt færdigt, men er på vej.
Noget andet der til gengæld er færdigt er fasterdukken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar