mandag den 13. juni 2016

Er der andre end mig?

Derude på den anden side af skærmen, der også så småt er begyndt at tænke på de der julegaver der skal laves?

Jeg er så småt begyndt at tænke på hvad der kan laves til de forskellige, og overveje om jeg har noget i gemmerne. Gemmerne må kunne bruges, for jeg har endnu engang brugt lidt for mange penge ved Uldfisken (den butik kan anbefales, både online og irl).

I sidste uge var jeg og strikkeveninden på kursus i grafisk gobilin, det er ikke første gang vi er på det kursus hos Chralotte Kaae, og vi har også fornøjelsen af hendes undervisning igen på Bornholm Strikkefestival til september.

Men det var et godt kursus, og jeg strikkede en papegøje i glimmergarn - GLIMMERGARN! Så bliver det ikke bedre, hvem elsker ikke lige glimmergarn? Jeg er i hvert fald vild med det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar